Ryder System, Inc. A Ryder System, Inc. (Ryder) é líder global em soluções de transporte e gerenciamento de cadeia de suprimentos. Nossos segmentos operacionais são agregados em segmentos de negócios relatáveis com base em características econômicas semelhantes, produtos, serviços, clientes e métodos de entrega. Estamos relatando nosso desempenho financeiro com base em três segmentos de negócios: (1) Soluções de Gerenciamento de Frota (FMS), que fornece locação de serviços completos, aluguel comercial, manutenção de contratos e manutenção relacionada a contratos de caminhões, tratores e reboques para clientes, (2) DTS, que fornece veículos e motoristas como parte de uma solução de transporte dedicada nos EUA e (3) SCS, que fornece soluções abrangentes de cadeia de suprimentos, incluindo serviços de distribuição e transporte na América do Norte e na Ásia. Mais. Grade de Risco Onde R se enquadra no gráfico de risco Consenso Recomendação Informações Adicionais Info. De Analistas Brokers de Pesquisa antes de negociar Deseja negociar FX Editar Favoritos Insira até 25 símbolos separados por vírgulas ou espaços na caixa de texto abaixo. Esses símbolos estarão disponíveis durante sua sessão para uso em páginas aplicáveis. Personalizar a sua experiência NASDAQ Selector de cores de fundo Seleccione a cor de fundo de sua escolha: Cotação Pesquisa Seleccione uma página de destino predefinida para a sua pesquisa de cotação: Tempo real após as horas Pre-Market News Resumo das cotações Resumo Citação Gráficos interactivos Predefinição Por favor, Sua seleção, ela se aplicará a todas as futuras visitas ao NASDAQ. Se, a qualquer momento, estiver interessado em voltar às nossas configurações padrão, selecione Configuração padrão acima. Se você tiver dúvidas ou tiver problemas ao alterar suas configurações padrão, envie um e-mail para isfeedbacknasdaq. Confirme sua seleção: Você selecionou para alterar sua configuração padrão para a Pesquisa de orçamento. 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Somente carmaking de luxo isn39t ferraduras ou granadas de mão. Quase não conta. Deixe-me ser claro: Cadillac isnrsquot Audi, BMW, Lexus ou Mercedes. Antes de ilustrar este ponto em detalhes deprimentes, herersquos o que eu quero fora de um Caddy: estilo Texaguido, um passeio de tapete mágico, espaço suficiente para schlep a esposa e três filhos adultos, e um thatrsquoll tronco caber dois morto Mafiosi. Thatrsquos ele. Thatrsquos todos um Cadillac tem que fazer para ganhar meu respeito. Qualquer outra coisa é agradável, mas excedente às exigências. O DTS falha no primeiro obstáculo. O que é esta coisa Embora o nariz brandrsquos é distintivo o suficiente, o proeminente cinco milhas por hora pára-choques (lembre-se deles) indica algum tipo de graftwerk mal sintetizado. A traseira das quatro portas tem todo o encanto sinistro da limusine de Joseph Stalin. O sedanrsquos perfil oferece o único side-on sheetmetal Irsquove nunca visto thatrsquos mais genérico do que um Toyota Cressida. O desempenho Packrsquos 18rsquos são perdidos nos poços de roda e as ligas brilhantes são hediondos. O DTS é baseado em GMsquos vintage frente-roda-drive G-plataforma, também apoiando o fenômeno malsucedido Buick Lucerne. Entre na cabine e a desvantagem é imediatamente óbvio. Embora as cadeiras dianteiras sejam grandes bastante para viciados inveterate-da massa, a largura limitada traseira da fila restringe a capacidade a dois paesans well alimentados. Do lado positivo, o couro de Tehama anilina é maravilhosamente macio e apoiante8211, mas não tão perfumado como o couro padrão vaca. Na verdade, itrsquos inodoro. Este mesmo carácter anódino e falta de atenção aos detalhes se aplica ao resto do interior DTSrsquo. Botão snick com toda a precisão de uma equipe da broca do exército de Botswana. Os plásticos de toque duro bege, medidores de pedestres e barato ass porta bang entreaberto todos falam a linguagem do inferno carro alugado. Há uma abundância de brinquedos gordo ricos do indivíduo na oferta: o começo remoto, o sistema do farol de Intellibeam (o feixe alto automático feixe baixo que comuta), chuva que deteta limpadores, etc. Mas o massager do assento que suavemente irrita sua espinha inferior incorpora o ethos de taxa de corte subjacente de DTSrsquo. Felizmente, a besta dirige bem. Evenespecially depois de 15 anos, Caddyrsquos Northstar V8 é uma jóia. Os enginersquos de 4.6 litros pitted contra 4000lbs. (Mais aposentados da Flórida, goombas, gang bangers, tacos de golfe, AK47rsquos, etc.). Mesmo assim, o desempenho Packrsquos 292hp é suco suficiente para o progresso mindlessly rápido. (Embora o DTS é mais lento do que o Lucerne mais claro.) A resposta do regulador de pressão é exemplar, os freios trabalham eo Northstar emite um rosnado pequeno bonito quando provocado. Apesar de seu pesado chassi dianteiro roda-movimentação, os cantos de DTS rapidamente8211 sem polícia 70rsquos mostram squeal de pneu ou excursões de understeer cênicas. Todos os elogios a GMrsquos Magnetic Ride Control, que praticamente elimina corpo magro. Infelizmente, a direção DTSrsquo numb (mas precisa) é um killjoy, e os assentos planas, puffy garantir que os cantos rápidos mão esquerda deixam marcas de bochecha contra o vidro laminado. Em uma linha reta, a supressão de colisão é compatível com a marca8211, embora não sem um ligeiro efeito agitado sobre superfícies ruins (e visivelmente menos Novocained nos modelos de especificação inferior). Em 80 mph, o DTS cruza serenely8211 à exceção de algum ruído do vento em torno da janela dianteira e de uma sensação pulsando estranha com o timão. Com apenas uma transmissão de quatro velocidades Hydramatic câmbios de troca, rodovia ultrapassagem significa muito ruído e pouca alacridade. E assim para o tronco, cuja tampa balança tão livremente como membros do Black Key Club. Sim, itrsquos grande (o tronco). Mas itrsquos feio. Talvez a única coisa mais desagradável do que o headliner pelt do rato DTSrsquo é a pele de coelho rançosa cobrindo a caverna traseira. E então therersquos a esteira do tronco. Boa idéia: pêlo de coelho ranço de um lado, borracha no outro (para ldquowet workrdquo). Mas as cores não combinam. E nisso reside o conto. Nunca ocupe-se do projeto DTSrsquo po-enfrentado. Não importa a falta de refinamento interior. Itrsquos Cadillac óbvio canrsquot ser incomodado a suar as pequenas coisas. Se você marcar o preço do DTSrsquo contra um rival do mesmo tamanho, similarmente equipado alemão ou japonês, o 41k e até Caddy será a alternativa de menor preço, por uma grande margem, sem incentivos. Então, o que o DTS não é tão bom um carro. Mesmo dentro de suas próprias atribuições, fica aquém. A menos que a GM deixe de aderir aos designers e engenheiros da Cadillacrsquos, a menos que comecem com uma folha de papel limpa, mais uma vez a marca atingiu o pico. Quando caddie saiu com o presente deville (agora reskinned como o dts) em 2000 eu estava desapontado com o grande no lado de fora pequeno no interior do corpo. Seus joelhos (eu, m 6821748243) bang o console, você can8217t esticar atrás de um motorista de altura e toda a coisa sai tão bem dentro de pequeno porte. I percebeu veios Lesabers e outras tamanho grande gm carros teve Pobre embalagem. Eu don8217t obtê-lo, sem a necessidade de drivehaft roda traseira e intrusões tranny eles vêm com menos espaço interior do que o velho rwd fleetwood. Espero que toda a nova geração de coisas gm8217s fwd é mais eficiente no projeto it8217s. O caddy dts deve ser menor no lado de fora, particularmente o tamanho do aeroporto hood, e maior no interior ala outros concorrentes. Esperemos que este design datado pode ser atualizado. A grande questão é esta: Caddy realmente quer posicionar-se como a alternativa de orçamento para carros de luxo 8220real8221 Eu pensei Buick já tinha essa arena coberta. Alguns toques extras (esp 5 ou 6 velocidades caixa de velocidades) e jack o preço até por 8k ou mais e colher a margem adicional. Eu só tenho a sensação de que este é um caso em que o carro pode realmente ser descontado (sem trocadilhos) por perspectivas porque it8217s muito barato no papel. Eu gosto do caddie e seu passeio. Não é um carro para pessoas que usam jeans e botas. Vá comprar um silverado para que e um caddy não é um carro para uma família com crianças. Vá buscar sua minivan favorita para isso. Eu possuo um STS e tenho funcionado para baixo Mercedes8217s e BMW8217s carros sobrestimados. Meu carro está bem construído e funciona muito bem. Mente-lhe que eu gosto de seu 8217s também e ter possuído alguns, mas don8217t acredito que as pessoas hype esses carros têm problemas trim também Minha opinião é que esta melhoria incremental Caddy8217s torna bom o suficiente para o Guidobling blingaging Golfer multidão. O que parece importar aqui é a coroa e crista, o tamanho maciço, e as rodas de cromo o resto ser condenado. RF, eu também sou um fã do Northstar, mas depois de 15 anos, shouldn8217t a saída estar aumentando Especialmente desde que há um monte de aspirado naturalmente 3.5ish litro V-6s que colocam potência semelhante, incluindo GM8217s próprios próximos injeção direta 3.6 Litro V-6. Quanto ao auto de quatro velocidades, devo dizer que eu recentemente alugado um novo GMC Acadia com GM8217s nova velocidade de seis auto, e que transexual não está pronto para o horário nobre. O auto de quatro velocidades realmente funciona melhor. Então, dado o que eles tinham que trabalhar, acho que a velocidade de quatro é o caminho a percorrer, pelo menos por agora. GM tem um perfeitamente decente luz interior desvanecer-se no Saab 9-58230 Warren Buffett dirige um DTS. Na verdade, ele gostava tanto que ele chamou Wagoner para dizer-lhe que estava comprando um (isso estava em Forbes ou algo na semana passada no artigo 8220). 11 anos atrás meu vizinho idoso comprou um STS de Sevilha. No ano passado, ele comprou um novo STS com a intenção de negociar a versão antiga de Sevilha. Notei que o velho STS ainda estava na entrada de automóveis depois que o carro novo chegou, então eu perguntei por que ele não tinha trocado o carro, tinha um whopping 57K milhas no relógio. Acontece que o negociante ofereceu-lhe 1.500 sobre o comércio. Meu vizinho estava com tanta raiva, ele decidiu vender o carro, colocando um anúncio no jornal local. Antes que ele pudesse colocar o add, eu ofereci-lhe 1.700 dólares eo negócio foi feito. O carro estava sujo, por dentro e por fora, não havia nenhum dano corporal ou interior, mas o carro tinha uma meia dúzia de questões mecânicas eletrônicas que foram endereçadas. Depois de tudo foi reparado limpos, fiquei chocado com o quão barato e meio assed este carro é. O carro não acelerar e lidar razoavelmente bem, mas é óbvio que havia muito pouca atenção aos detalhes. Meu vizinho passou 41K neste carro 11 anos atrás 8212 certamente não é um passeio barato. Depois de ler este comentário do DTS, parece que não muito mudou no Cadillac. Caddy continuará a fazer bem por mais alguns anos até que o cliente atual demográfico todos acabam no lar de idosos ou na prisão para lidar crack. Eu não posso imaginar Cadillac que pode converter qualquer Lexus, Mercedes ou clientes de BMW. My Cadillac Resumo da revisão: Nice ride for 1.700, mas apenas um idiota pagaria 40.000 por um carro como este. Meu mecânico diz que o motor Northstar não é confiável e muito caro para reparar, necessitando de uma garantia estendida de custo extra. Ele recomenda evitar. Como duro ou caro poderia ser para GM para melhorar a qualidade e tactility do switchgear Parece como um exemplo desobstruído de penny-wise e libra-tolo. GM teve mais de cinco décadas para projetar o sucessor para a transmissão de quatro velocidades hidramatic, mas acabou de chegar ao ano passado, e it8217s longe de ser perfeito. Faz uma maravilha que GM8217s executivos multi-million do dólar fazem o dia inteiro. Eu acho que GM8217s Aisin-sourced 5-velocidade can8217t lidar com esse tipo de poder Talvez eles pensaram que seu comprador demográfico wouldn8217t notice8230and they8217re provavelmente certo. Maneira de marcar outro ponto no gráfico míope. Eu sou de nenhuma maneira um defensor de GM, mas eu acho que um monte de críticas tendem a evitar abordar a razão este carro existe, isto é, mercado pretendido. Vamos supor que o comprador médio é mais de 60 anos de idade, aposentado ou prestes a ser aposentado, e vem de um fundo de classe média. Eles não querem gastar 60-70k em um passeio como este, de modo que bate para fora BMW, Audi, Lexus, Mercedes. Eles querem poder, mas não poder agressivo, nem necessariamente instantâneo. Apenas suave. Discreto. Eles querem baixa RPMs de cruzeiro e quilometragem de gás decente. Eles querem um passeio tranquilo, e suave. Assentos que são fáceis de entrar, e fácil de sair, e pode confortavelmente segurá-lo por horas e horas. Corpo magro DEVE ser minimizado, porque disse assentos don8217t exatamente fornecer apoio lateral. E assim nós temos o (correto me se I8217m errado) Delphi sourced controle de passeio magnético. Usado em um ferrari, a corveta, eo Caddy. Um belo pedaço de inovação tecnológica, e disponível neste modesto preço full-size. Reduzido magra e um passeio confortável Bastante agradável para este ponto de preço. Quanto aos botões. RF, deixe-me perguntar algo: eles são grandes botões com gnurls levantadas sobre eles Você quer um sénior 70-75 anos de idade para pressionar um botão que não faz barulho e é tão amortecido eles can8217t mesmo dizer se eles acertar Tenha em mente, Não defendo o produto. Estou tentando fazer um ponto: às vezes as coisas são projetadas de forma diferente por uma razão. Não porque eles são baratos, mas porque aqueles que compram o produto querem que dessa forma. Anyway8230.while eu acho que o STS é o pináculo atual do design Caddy, e eu haven8217t sido em um DTS, acho que esta revisão pode ter sido fora de marca. Se um carro custam em qualquer lugar de 25-40 menos do que it8217s 8220competition8221 é incomodado por coisas como luzes não-desvanecimento (talvez isso faz com que o demográfico sentir como eles estão desaparecendo deste mundo), bem, parece que eles atingiram a marca para O segmento de preços. Ler este comentário e Pensado que soado decente. Eu teria vendido a minha alma para um preto em preto Sevilha em 798230 vinil top apagar 8211 com fábrica Cadillac fio rodas Agora em 2007. dirigindo meu pai-em-lei três anos de idade Deville é uma das experiências mais dredful que poderia ter por trás do Volante de qualquer coisa. GM deve ter mantido o chassi de rwd grande, aka como o Fleetwood, em vez de fazer seu carro grande baseado no projeto de passeio de roda dianteira. O fato que o Esalade baseado em uma plataforma do caminhão é um de seus modelos mais vendendo deve ter clued os ao fato que os compradores de Cadillac gostam de dirigir um veículo grande. Deixe MB, BMW e Lexus construir os veículos pequenos, pessoas com dinheiro querem viver grande e mais todo o sucesso do Cadillac foi baseado em veículos grandes. A Sevilha da 708217s foi uma aberração devido à crise de combustível, o DeVille foi sempre o seu veículo mais vendido. Cadillacs e Lincolns fazem bons carros alugados para aqueles usados para dirigir um carro de luxo ou para aqueles que querem fazer uma boa impressão. Eles têm preços razoáveis e bastante confiável, exatamente o que uma empresa de aluguel e seus clientes exigem. Você pode imaginar Hertz ou Avis com uma frota de MB ou BMWs ou Lexus carros. Suas taxas de aluguel seria muito alta devido aos custos de manutenção elevados, custos de isurance e sem dúvida contas de reparação freqüentes para electonics que don8217t nunca parecem durar tanto tempo quanto necessário. E quem se importa se a transmissão tem 4, 5 ou 6 engrenagens. Como eu me lembro que você precisa principalmente closley espelhamento espaçado para os motores que produzem o seu torque em uma banda um pouco estreita, como motores de 4 e 6 cilindros com alta rpm horespower bandas. Não é exatamente o tipo de motor usado para alimentar um carro de luxo. Você guys apenas pôde ser demasiado carro de esportes ocupado quando vem a avaliar um sedan projetado oferecer o conforto ea relativamente facilidade em dirigir. That8217s meu .02. Se Caddy vai sobreviver, itrsquos tem de fornecer um padrão de luxo que apela para várias gerações. Caddyrsquos atual revenda depreciação e insípida passeio qualidade tem repelido os compradores mais jovens, e eu donrsquot pensar theyrsquoll estar voltando uma vez que eles viram sessenta. 821282128212821282128212821282128212821282128212821282128212- 60 é provavelmente jovem para novos compradores Cadillac, meu vizinho é 79. Você também está correto que esses carros não têm valor de revenda. Como eu disse no meu post anterior, eu comprei um carro de 11 anos com 57K milhas para 1.700. Eu vejo aplaudido Honda Civics vender para 3K. É verdade que os carros comparáveis do euro ou do japonês vendem para 10K-15K mais, mas você pode começar a diferença para trás no tempo da revenda, um Caddy de 10 anos velho é quase 8212 worthless mesmo se em condições boas. 82208230e os assentos planos e inchados asseguram que os cantos rápidos da mão esquerda deixam marcas de bochecha contra o vidro laminado.8221 Chame-me de juvenil, mas ainda estou zombando. O ponto deste carro é o que outra vez Porque ninguém em minha geração (boomer atrasado) está comprando os a menos que como um carro da companhia (com um restraint doméstico8230.). RF, acho que você está sendo muito gentil com o General. Eu aluguei um destes e odiei cada momento disto. Todos os aspectos da manipulação foram desconectados. Eu preferiria dirigir um Lexus e você sabe como eu me sinto sobre aqueles. Eu não conseguiria me sentir confortável naqueles assentos inodoros. Meu chefe tem um STSV, que isn8217t muito melhor e os seis velocidade tranny está em pedaços na loja sem peças de reposição no horizonte. GtgtWarren Buffett dirige um DTS. Na verdade, ele gostou tanto que ele chamou Wagoner para dizer-lhe que ele estava comprando um (isso estava em Forbes ou algo na semana passada no que fazer bilionários drive artigo). Talvez ele possa resgatar GM fora gtgtLets assumir o comprador médio é mais de 60 anos de idade, aposentado ou prestes a ser aposentado, e vem de um fundo de classe média. Eles não querem gastar 60-70k em um passeio como este, de modo que bate para fora BMW, Audi, Lexus, Mercedes. My girlfriend8217s 75 anos padrasto bastante rico é muito feliz com seu novo Acura TL. Meu tio de 84 anos, também não ferir, está muito feliz com seu casal de anos de idade Camry. Ambos tinham a mesma marca anteriormente. Texaguido estilo adorar. Você está recebendo um conjunto de Boss Hogg bullhorns para isso. Este doesn8217t do carro cortou-o como um euro-wannabe de FWD. Mesmo mais mau, os loyalists têm que rally em torno do DTS desde que pararam de fazer o Brougham sobre 10 anos há. Se você se lembra de quanto melhor foram aqueles, é claro. Trazer de volta o bro-ham, ou apoiar o seu Town Town local. Eu tenho um DeVille 2000 sentando o estacionamento do emplotee agora mesmo que eu desejo um Metoer cairia em nosso a Terra iria apenas engoli-lo. Para dizer que eu odeio o carro está sendo muito amável. E o fato de que eles haven8217t fixo ou mudou nada, exceto os painéis de corpo em 7 anos fala maravilhas sobre GM8217s foco em fazer melhores produtos, não vai acontecer na minha vida (I8217m apenas 32). O doesn8217t do carro tem mesmo 100K milhas nele e quase tudo falhou nela até agora, algumas coisas mais de uma vez. Esse motor Northstar é lixo completo, reparado meia dúzia de vezes e ainda funciona como uma porcaria. Ociosa mal, desliga-se em luzes ou sempre que isso agrada, mesmo na estrada. A única vez que eu gosto é quando você pode aqui, mas que é apenas perto redline. Ele doesn8217t sentir como 300 hp quando você colocá-lo em 4000 lbs e com essa transmissão inútil, e estou a média de 13 mpg, nice Não só é apenas uma velocidade de 4, mas perde turnos, rouba poder e às vezes não vai entrar em engrenagem Par para um tranny de GM). 3 das 4 janelas de poder deixar de trabalhar quase tudo de uma vez dentro das últimas 2 semanas. O controle do clima é glitchy girando o e desligado e fazer as coisas quando ele quer, traço de exibição é quase o mesmo. O compressor da CA saiu aproximadamente o mesmo tempo que as janelas quebraram, assim que eu começo morrer do golpe de calor no calor de Geórgia. Eu ainda não cheguei até as coisas que são apenas anónimas sobre o carro, apenas as coisas que não funcionam. A manipulação é uma piada acho que eu deveria ter esperado para a suspensão extravagante. O manuseio está em algum lugar entre um ônibus schol amarelo e um forro de cruzeiro em massa. O Subaru que eu comprei para minha esposa substituir o Caddy tem um passeio 10x mais confortável, nenhum salto por uma hora após o furo de potenciômetro. Skor está certa de que apenas um idiota pagaria 41.000 por esse lixo, acho que era metade e idiota desde que eu comprei usado em 2003 por 13 que o preço. Eles se depreciam tão rápido que faria sua cabeça girar. Não vai me encontrar comprando outro GM, nunca eu acho que todos os 8220crash derby82218221banger races8221 será executado apenas na marcha inversa no futuro. Talvez Warren Buffet deve pegar um Consumer Reports e olhar para os círculos negros DTS deixa em seu rastro. Eu acredito que ganhou um círculo preto estelar de 12 para a confiabilidade. Qualquer maravilha por que essas coisas valem menos do que um Accord 3 anos em propriedade Se você notar um grande posto de mente sob o último editorial de relógio de morte, eu mencionei como eu acho que a GM precisa encolher marcas. Dito isto, Buick oferece características semelhantes ao Cadillac em um ponto de preço ainda menor. Talvez exista como Honda existe para Acura ou Toyota para Lexus I8217m não tenho certeza. Eu gosto de Buick que fazem um carro sólido catered a um mercado específico em um preço razoável. Mas não sei se são úteis ou prejudiciais. No que diz respeito à qualidade de construção: posso falar com o Mercs e Lexi8230, mas o actual BMW 5-série é bombasted por materiais de interiores baratos, guarnição de porta chrome desigual, e pesadelo de ergonomia (a 3-série isn8217t muito melhor). Ir para um fórum BMW e confira a qualidade de construção atual da série 5, se você quiser fazer uma comparação. Além disso, eu recentemente (6 meses atrás) dirigiu um 2004 Lexus LS4304608230.a friend8217s psiquiatra father8217s passeio. Este passeio foi tão afastado da realidade que era perigoso. Sem ruídos, sem vibrações. I8217m certeza que eu fiz 0-60 em 6,5 segundos, mas eu couldn8217t dizer, porque mesmo a aceleração sentiu entorpecido. Eu entrei em uma deriva de 4 rodas que entra em uma volta direita modesta à 20 MPH porque eu couldn8217t discernir o ponto de quebra dos pneus. Claro, a ergonomia interior e conforto foram impecável. Mas para quem conduz em agressão de vez em quando, esse carro era puro perigo. Gardiner Westbound: Parece um caso claro de penny-wise e libra-tolo. Sooo RedBarchetta, além disso, como você gosta de sua DeVille No mesmo espírito de Sooo Sra. Lincoln, além disso, como foi o show. Parece que GM vai para uma plataforma RWD com o novo DTS8230Perhaps com seu novo Ultra V8 que está em desenvolvimento. GM tem prestado um serviço de boca-a-boca aos seus lealistas Cadillac por lentamente gradualmente atualizando a plataforma G desde a sua introdução há mais de 20 anos. It8217s barato e provavelmente rentável. Enquanto isso, o resto da linha de produtos Cadillac8217s tem zagged enquanto o DTS zigged, para usar uma analogia antiga. Mas, DTS ainda é o melhor vendedor, muito para Lutz8217s chagrin como it8217s agora tão fora do lugar. Como você mexer com o sucesso, quando o SRX e STS são fracassos de vendas, e 8216Slade olhando cada vez mais vulnerável ao abastecimento de petróleo woes alguns de nós têm falado no Deathwatch threads I8217m certeza de que é um teste de estrada precisa. Mas este DTS soa como Cadillacs sempre foram (pelo menos desde WWII). Um grande, confortável, 8220prestige8221 carro a um preço razoável. Sempre houve uma parcela considerável do público dirigente dos EUA que poderia se importar menos com a dinâmica de condução ou com o ajuste e acabamento. Eles percebem que um carro é um aparelho, um ativo decadente e depreciador. O DTS (ou Towncar) é mais barato comprar, manter e segurar do que um Lexus cheio, BMW ou Mercedes. Os proprietários se sentem em casa puxando em um em um restaurante de primeira classe ou clube de golfe. Se for um carro da companhia para um empregado do meio ao elevado do nível, won8217t dão aos accionistas a pausa. Durante anos, isso foi suficiente para várias centenas de milhares de pessoas por ano. Alguma deste mercado girou para SUVs luxuosos domésticos as. well. as as importações high-end. A verdadeira vergonha é que ninguém no comando da GM percebe que é possível produzir peças de classe mundial por muito pouco mais do que o que seria oferecido pelo menor lance. E eu meio que acho que provavelmente foi assim. I alugadas para uma semana de passeios turísticos em Santa Fe. Uma vez que eu me acostumei com isso, foi um ótimo carro. A 80 mph, os quatro de nós tivemos uma conversa de voz normal com o cd tocando piano8230 este é o que este carro é para, lazer. Como tal, foi um maravilhoso companion para umas férias curtas. Em casa, eu bombardeio em torno de um pouco VW, assustando todos os carros de pônei, mas fiquei encantado por este monstro gentil. Ele dá um novo significado ao smooooooth e silencioso. Hoje eu precisava ir cerca de uma hora cada caminho em I95 na Filadélfia. Eu gostaria de ter um desses para fazer isso. Além disso, em Sants Fe eu consegui 23 mpg. Incrível bravo Cadillac. E eu não consigo acreditar que eu escrevi que Last I remember, eu pensei Cadillac tinha grandes planos para o DTSpremium carro até o final da década. Seja como for, eles precisam dele. Seja ou não eles percebem que na GM, há uma enorme transição geracional acontecendo. Baby boomers estão se aproximando cada vez mais para a idade de aposentadoria, e este tipo de porcaria não vai cortá-lo. Não quando você tem Audi, Lexus, Infiniti e Acura para nomear alguns trazendo os carros que eles têm. Pior ainda, o que dizer Gen X Gen Y GM tem que evoluir constantemente se eles querem ficar no agora, por assim dizer. Eles deveriam ter construído o Dezesseis. Amp Ainda a luzerna e DTS vender 160K por ano. Nenhum caso de negócios poderia ser feito no planeta anyones8217 para despejá-los, ainda. Basta atualizá-los em zeta com a mesma fórmula, pelo menos um v-8 faria sentido. Eles devem construir o 16 e vendê-lo para 50-60k com a plataforma zeta. Meu pai setenta algo e eu pensei que seria divertido para trocar de carros para o fim de semana alguns meses atrás. Ele estava indo para um torneio de golfe e eu tive um evento em Napa. Então ele levou meu 2006 GS300, e eu dirigi seu 2006 DTS. Resumindo: minha multidão e eu gostava de seu carro muito mais do que sua multidão e ele gostava do meu. E embora não esteja pronto para fazer um comércio permanente, é também o caso que ele gosta mais do seu carro do que eu. Todos NÓS Pensado o Caddy foi tipo de se refrescar que procuram, e se o retro ampla sensação. Eles achavam que o Lexus não era confortável o suficiente para entrar e sair, ou para acomodar-se de novo (os assentos desportivos dos revisores de automóveis são tão apaixonados por aren8217t necessariamente apelativos para o conjunto geriátrico). Parece que o Cadillac pretende abandonar o DTS após esta iteração, mas eu não acho que é justo bater isso por não conseguir atender aos critérios do boom e jovens. A multidão de DTS falta o foco fetishistic de today8217s no ajuste e no revestimento, e não poderia importar-se menos sobre a sensação dos botões internos ou do carpeting no tronco. Se o próximo CTS é qualquer guia, sucessor DTS8217s irá abordar estas questões, e os aposentados de 2010 será satisfeito. Mas os aposentados de 2006 adoram seu DTS, e eu acho que Cadillac merece crédito por dar aos seus clientes exatamente o que eles querem, e por um preço que eles estão confortáveis. Olha, eu entendo: não sou o árbitro supremo do que constitui um quotgreat carquot para qualquer pessoa. Acredite ou não, I039m feliz para as pessoas que estão felizes com a sua DTS. E eu sei que há muitos deles. (Como eu disse no editorial do GM DW de today039s, o modelo representa mais de 25 do biz de Caddy039s.) Deus os abençoe. Eu compartilho Caddy039s espero que todos eles vivem para 100 Sinta-se livre para desafiar as minhas opiniões e sua relevância. Mas a verdade é, eu conheço um bom carro quando eu dirijo um. E isso não é verdade. Esperança média de vida nos EUA, 2006 77,9 anos. Sem mencionar que há um bom número de pessoas acima dessa idade que don8217t unidade. Construído o melhor carro de luxo de world8217s That8217s uma ordem alta até mesmo para o estabelecido marcas high-end, nunca mente os intenders. Arquivo que um sob notgonnahappen. Desequilibrado: todos nós pensamos que o Caddy era tipo de olhar legal, e apreciamos a sensação de largura retro. Eles achavam que o Lexus não era confortável o suficiente para entrar e sair, ou para acomodar-se em (aqueles assentos desportivos revisores de carro são tão afeiçoados de arent necessariamente atraente para o conjunto geriátrico). Um Subaru Forrester lhe dará essa saída de entrada de entrada fácil para um preço muito mais baixo do que o Caddy. Naturalmente, ninguém que identfies com a marca Cadillac seria visto no equivalente automotivo de um xadrez, camisa de flanela, não importa quão funcional. Meu carro 25000 CDN vem com sensor de chuva wipers8230I quase considerar que o luxo mais eu gosto do olhar gangsta do gen anterior Deville (preto com profundas janelas coloridas e abaixado). Há algo notável (e dizendo) sobre a história de poster039s anterior do sujeito velho com um STS velho que é altamente incensed no negociante que oferece-lhe somente 1500 no comércio para seu passeio de onze anos que custou 41k quando novo, e aquele é ele ainda comprou Um novo para outro 41k. Será que o cara velho realmente acho que he039s vai ficar mais de 1500 para o seu mais recente 41k STS onze anos a partir de agora A coisa estranha é, a sua revisão e estrelas tipo de disse o contrário. It8217s quase como you8217re tendo sobre a filosofia por trás da existência car8217s, ao invés do carro em si. Você deu um 3 e dois 48217s, e de alguma forma você saiu dizendo que era um 2. Muito Clarkson-esque. 8220It vai bem. Ele passeios bem. Ele lida bem. Mas, NENHUMEEste matter82308221 Theres algo notável (e dizer) sobre a história anterior dos cartazes do sujeito velho com um STS velho que é altamente incensed no negociante que oferece-lhe somente 1500 no comércio para seu passeio de onze anos que custaram 41k quando novo, E que ele ainda comprou um novo para outro 41k. Será que o velho dude realmente acho que ele vai ficar mais de 1500 para o seu mais recente 41k STS onze anos a partir de agora 821282128212821282128212821282128212821282128212- Ele pagou mais de 50K para o novo STS. Este homem tem 79 anos, imaginando que seu próximo passeio será um carro fúnebre. Concordo com o sentimento de que este é um carro perfeitamente adequado para o demográfico para o qual se destina. Lamentavelmente, eles estão ficando menos em número evert ano. Eles estão morrendo de velhice, ou ficar atraído por concorrentes que são um pouco mais barato ou um pouco mais caro. Se Cadillac dependesse desse segmento para crescimento, então eles estavam errados. No entanto, acho que o crescimento será alimentado pela CTS, por isso perseguir uma estratégia skimming neste segmento é provavelmente adequado para este segmento. Com a cessação iminente do carro de cidade inferior, as perspectivas DTS8217 estão olhando muito bom. O carro poderia provavelmente usar alguma melhora, especialmente a confiabilidade de wrt, mas eu não posso ver como investir uma pilha de dinheiro nisto pagaria fora para GM. Na China, a Caddy vende um STS com um interior melhorado e uma adição de 5 polegadas à distância entre eixos, melhorando o espaço dos bancos traseiros. Eu tenho que acreditar que eles poderiam oferecer que aqui para DTS dinheiro e ter um carro verdadeiramente competitivo. Eu sei que o carro de conceito imperial Chrysler mostrou era Deus terrível butt feio, mas se esta é a competição, they8217d ser tolo não construir um upmarket 300 de algum tipo. Eu sempre me perguntei por que a Toyota continuou a manter o Avalon em uma plataforma esticada Camry. I8217d amor para vê-los decontent o LS460 para baixo para o nível 35K e vendê-lo como o Avalon. Isso seria o knell da morte do Lucerne, carro de cidade e DTS. De qualquer maneira, revisão agradável NÃO bate o carro de cidade. Eu tenho um Town Car 2003 e um 2003 Cadillac Deville. O Town Car é o veículo superior para o Cadillac em quase todos os aspectos (em termos de passeio, conforto, confiabilidade, segurança e quarto). Eu possuí Lexuses, Mercedes, Toyotas, e Hondas, mas eles don8217t comparar a minha Town Car. Desculpa. É o único carro construído nos tempos modernos que eu consideraria comprar novamente. Cadillac teve uma oportunidade de refazer o Deville no Fleetwood (meu carro favorito de todos os tempos), mas eles falharam. Eu acho que o DTS, especialmente em 8220Performance Package8221 disfarce, um carro profundamente frustrante. Like RF, I dug the Northstar8217s torque and exhaust note, and even got into the soft-but-surefooted ride and handling. Hurtling around corners with grand, sweeping motions at the frictionless helm was almost8230dare I say it8230 fun. So why won8217t Cadillac give these obviously talented engineers something other than the fat, dated G-body platform to build a flagship upon Why won8217t they stretch the budget enough for a (decent) six-speed auto, soft-touch IP plastics, and switchgear not shared with a 25K Buick LaCrosse It8217s like arming Navy SEALS with slingshots. How much is an Infinit M35X I will take that over DTS. DTS is all american in design language and that appeals to some. Not me though. I cant get past those long front and rear overhangs. Remote start isn8217t exactly a fat rich guy toy either, GM has it spread pretty democratically around their lineup (hell, the Malibu was the first car GM offered it with). And I8217m certain that the middle of that steering wheel is GM parts bin too (it looks like the same piece from an Impala). P. J. that8217s one reason why many graduating mechanical engineers are avoiding employment at US auto companies like the plague. I can understand how Cadillacs appeal to today8217s older generation. But how much longer will this be the case I8217m not sure people in their 508217s and 608217s harbor the same warm feelings for GM that people in their 708217s and 808217s currently do. Its true though that the resale argument might not really apply. If I were 80, I wouldnt be too concerned with the resale value anyway. 8220With only a four-speed Hydramatic gearbox swapping cogs, highway overtaking means lots of noise and little alacrity.8221 And there you have it folks. My 03 Accord which cost half as much as the Caddy has a 5 speed. When Cadillac was the standard of the world, they actually featured engineering innovations. Now they are dragging the anchor. I think the problems evident with the DTS are symptomatic of almost every car across the board nowadays (with a few exceptions). Pistonheads are going to have to come to terms with the fact that new cars, well, suck. From the Camry and the Accord right on up to the Cadillac Escalade and Lexus LX SUVs. Everything is plastic and flimsy. The question is, how do we get the automakers to change I think a lot of folks here are missing the proverbial 8216boat8217 on this one. 1) Cadillacs have always been among the top picks for long distance travelers (salesmen, regional managers, etc.). As a highway rider they offer an extremely smooth highway ride with fuel economy that has almost always been the best in class over the last ten years. This is one of the many reasons why they are purchased for fleets and are far better in that regard than Lexus, BMW, and Mercedes. 2) The Cadillac brand has always ranked at or near the top in durability studies. The quality of the powertrain and the demographics that are attracted to the DTS (corporate fleets and older folks) is a big reason why. 3) A lot of the competition in this segment have FAR worse quality and cost issues. Mercedes has been the lemon law king for the entire decade and will likely remain in that perch. BMW8217s maintenance issues over the last several years have come from the 7th circle of hell. A Cadillac may spend a day or two in the shop before it is given a 8216green light8217 at the auction. BMW8217s often spend weeks at a time. Infiniti cost cut their way into the segment and paid the price with their owner retention rate (look at the J. D. Power surveys that were highlighted a few weeks back.) To their credit, they are getting better8230 but right now the king of the road is8230 Lexus. However, the LS430 retails for about 15k to 20k more than the DTS and is in an entirely different market for the most part. In fact, the only real competition to the DTS is the Lincoln Town Car, the Chrysler 300C, and the Toyota Avalon. The Town Car is an excellent vehicle for the livery trade and is a better deal for those who REALLY want the old fashioned American luxury car. The Avalon will appeal to the younger generation (408217s and 508217s) and for those who simply don8217t want an American alternative. Ironically enough, the quality of the current generation Avalon has been absolutely terrible and the exterior styling is not akin towards traditonal American luxury. But I do give Toyota kudos for a great interior. The Cadillac appeals to those that I8217ve already mentioned. The older crowd (608217s to 808217s), the corporate fleets, and the long distance traveler. In my work, folks tend to drive Cadillacs, Police Interceptors, full-sized American sedans, and full sized pickups. You can bark all you want about the little issues. But a smooth ride at 85 mph, plenty of power, good fuel economy, an excellent sound system, sold handling, and a well thoguht out trip computer are the most important issues for a lot of road warriors out there. The Cadillac is seen as the leader in many of these respects. However, I think a loaded 300C may be the best buy here. It rides just as smooth as the Cadillac with better styling and lower long-term ownership costs. A 300C has a world class powertrain, a very comfortable interior environment (when loaded), and can be optioned out to the point where you can get virtually everything you would want in a luxury car8230 and then some. One other vehicle that would be a worthy mention if it had an 8216L8217 version would be the ES330. There could be a pretty sound arguement made that the ES generations tend to be better sculpted than the Avalons. Then again, I8217ve always been a big fan of long, narrow cars (the late 908217s Jaguar XJ8L and Audi A8L) so perhaps it8217s all just a matter of taste. Speaking of which8230I think both of those cars from that era offered far better styling than anything made today with powertrains that are still competitive with the current marketplace offerings. That8217s just my own opinion on it. But then again, I look at enough examples to know what will stand the test of time. The only one I8217ve mentioned which will still be considered a distinctive and handsome design ten years hence will be the 300C. CarShark: 8220The strange thing is, your review and stars kind of said otherwise. Its almost like youre taking on the philosophy behind the cars existence, rather than the car itself. You gave it a 3 and two 4s, and somehow you came out saying it was a 2. 8221 Mr. Farago8217s assessment is both poignant and appropriate. Like a fine work of art, a successful luxury or sports car is not just an assemblage of parts. A winning entrant must also possess that certain intangible quality, understood by buyers of the breed, which is the result of how well the pieces fit together. The final tally is not just a arithmetic function of design, performance, ride, handling, etc. but how well these things and other aspects of the vehicle work in tandem with one another and are combined into an overall package. Designs that fail, such as this one, ultimately yield something less than the sum of their individual parts. GM cars have generally succeeded in providing decent straight-line performance (albeit in a fashion that is all too often crude and inefficient), but the flaws frequently overwhelm the benefits, with the positive qualities not strong enough to justify a purchase. For the domestic automakers to succeed, they need to get every aspect (or at least almost every aspect) of the package right, and then make those bits fit together in such a way so that 22 can equal 5. These days in Detroit, 22 all too often adds up to 3 or less, they seem to have forgotten the passion and romance that could ignite in the car buyers of yesteryear. Caught in the wave of that collective wave of amnesia, it should be no surprise that their market share is falling, while their rebates are not. I8217ll be 60 next year. With the exception of an 821789 Taurus SHO (hey, I8217m a car guy), every new car I8217ve purchased since the mid-70s has been Asian-sourced. Caddy has flat lost the first boomer group now arriving in its key demo. And when the bloom fades on the Luxo-Truck niche8230.watch out. Adrian said,8221These days in Detroit, 22 all too often adds up to 3 or less, they seem to have forgotten the passion and romance that could ignite in the car buyers of yesteryear.8221 That really is the whole point I believe. We yearn for that excitement and passion that was built into the cars of yesteryear. The Jaguar with its beautiful exhaust tone and exciting and sleek design, the Mercedes with its alloy and technically crafted engine that will run steady at speed with a simple elegant interior that is totally functional and the Cadillac that had the chrome bumpers, sweeping long lines, distinctive taillights, with a presence that announced to all around that this was the ultimate success. Yes what we really want is the magic that was in the good old days when cars were mechanical and sculptural pieces of automotive art. Today sadly they are capable, electronic and somewhat boring and we look very hard to find something that can ignite our passion we once knew. This is why the next generation doesn8217t get that excited about cars. As my children commented, Dad does it have a cd player Can I plug in my i-pod If those items are available, then who needs it. Gottleib: The 8220passion8221 in all new cars has been subverted by crumple zones, ABS, ESC, SRS (airbags), etc. All of these acronyms add weight, cost and complexity, and necessitate 8220robbing from Peter82308221 Thus, the soulless powertrains, plasticky interiors, 80th percentile ergonomics, and glitzy nav systems and stereos to 8220distract8221 the driver from the appliance that heshe is driving. Every time there is a potential 8220bright spot8221 in the car realm (foriegn or domestic), once it8217s 8220Americanized8221, the soul dissipates like so much smoke. Every time I look at the tremendous variety of vehicles that are offered in the European markets, it makes me sad. I think that the Satrun (Opel) Astra will prove the prove the point 8212 the American version will be a mid-level Euro offering 8212 denuded of soul. The newest GM car I own is a 1967 Pontiac LeMans. There is a reason for that. God knows, I8217ve tried to be a patriot. But Cadillac shows, in a microcosm, how nearly every time the General has a good idea, it8217s subverted and cheapened by 3 half-assed ideas. This has been occurring ever since the Allante, which mated a beautiful, Italian-sculpted body with a Chevette interior. Cadillac resale values have been earth-bound meteors for at least 3 decades. When the octogenarians who plunk down the reserves from their retirement accounts find themselves taking a dirt nap, the Caddy that cost so much 4 short years back gets wholesaled to the 2nd-tier dealer (or, in the time-honored tradition, given to the 19-year-old grandson as a first car to be beaten and abused because, well, that8217s just what old Caddys are for). In California, the only people you8217ll find driving 821799 DeVilles are college students who pack the nasty velour back seat with a couple of kegs each weekend. Yes, I8217ve tried to be a patriot. Like David Duchovny, I wanted to believe that Detroit could return to its former glory, hoping that any little bit of right-thinking heralded the beginning of a return to former heights. I8217ve been hoping for nearly 20 years now. But when our last Saturn L wagon finally rattled itself to death, I took my wife for rides in GMC Envoys, Ford Freestyles, and Dodge Magnums. What did we buy A Honda Pilot. And I didn8217t even feel any guilt about it. DTS is the only Cadillac I would buy. However, the Town Car is far superior vehicle when it comes to quality and longevity. It may not have as many gee-gaws and gee-wiss features, but it is the car to own if you buy your luxury cars for room and comfort. The depreciate like a stone as well, which is why my next car will be a 1-3 year old Town Car for the family truckster 8211 same or better fuel economy than a loaded minivan. If I can find the Signature L version 8211 an added bonus. Neither a correct use of the word 8220anodyne8221 nor an accurate review of the car. I have a DTS and it is a very fine car and a very good value. Lots of room in back, big trunk, a real highway cruiser, plus it handles very well. I think the styling is both contemporary and elegant, neither of which terms could be applied to a BMW, Mercedes, or Lexus. I also like the front wheel drive, because this car can handle winter without missing a beat. I do think GM is neglecting the basic concept of the deVilleDTS, which is the core of their product8217s line and image. The current car was introduced in 2000 and it is obvious they expect to continue building it for at least the next several years. Of course, it8217s only direct competition is the Lucerne, so perhaps GM thinks they can float for a while longer. I think that8217s a mistake, but it will mean a used DTS will be one of the best values available for several years to come. You can bark all you want about the little issues. But a smooth ride at 85 mph, plenty of power, good fuel economy, an excellent sound system, sold handling, and a well thoguht out trip computer are the most important issues for a lot of road warriors out there. The Cadillac is seen as the leader in many of these respects. This sums up the state of automotive reviews from everywhere. Journalists, from the USA Today to Car and Driver magazine, miss the forest for the trees by panning cars for little insignificant details (like buttons and gauge colors) and ignoring what really counts in a good car 8211 ride, handling relative to the driving it is designed for, space, safety, and comfort. Not everyone wants to tool around in a little Japanese garbagemobile with a console shifter, tight interior dimensions, a lousy ride, and forgettable jellybean shaped styling just because the name brand is in the journalists039 tastes. I look forward to the day when the major publications will come to terms with the fact that a car is not a religious object of folklore hidden behind the guise of a name, but a machine a machine to be tested to general but specific characteristics like ride, safety, handling, and comfort and recommended based on its ability to meet those criteria. These are car reviews, not New York State Appellate decisions, so lets not give it to a good car on one hand, then take it away on the other. ) Hey folks. Go to 8216the Google8217 and check out the DTS-L. Also, rummage through Cadillac8217s website until you stumble on their 8220Professional Cars8221 8211 hearses and limos. Check out the impressive heavy-duty specs: amid the expected cop-car brakes, oil coolers, etc, are EIGHT-lug wheels. I say we need to fit 20-30 DTSs with all this kit and have an IROC-style race series Historically, it has always been about the engines for Cadillac. Back in the 1930s, they were the ones who offered magnificent V8s, V12s and even V16s (that rivaled the then car-maker Marmon). In 1949, they were one of the first to offer an overhead valve V8. The low point for Cadillac was 1982, when someone at The General thought putting the Cadillac wreath on the Chevrolet Cavalier and calling it a 8220Cimarron8221 would somehow rival the 3-series BMW. All it did was cheapen the marque. The way back came into being with the Northstar 8211 which as editor Farago has noted, is still a great engine, 14 years after its introduction (and with continuing improvements). The Cadillac division likely has the talent in its design studios to make a true classic again. While the era of 16 cylinder engines is behind us, maybe the era of great Cadillacs isn8217t. I8217m a little surprised by all the negative comments on Cadillac resale values. While that might be true for the front drivers, I recently sold a very nice 821794 Brougham (rwd) with 90k miles to a neighbor for 7500. Terry Parkhurst: March 13th, 2007 at 2:37 pm Historically, it has always been about the engines for Cadillac. Back in the 1930s, they were the ones who offered magnificent V8s, V12s and even V16s (that rivaled the then car-maker Marmon). In 1949, they were one of the first to offer an overhead valve V8. The low point for Cadillac was 1982, when someone at The General thought putting the Cadillac wreath on the Chevrolet Cavalier and calling it a Cimarron would somehow rival the 3-series BMW. All it did was cheapen the marque. The way back came into being with the Northstar 8211 which as editor Farago has noted, is still a great engine, 14 years after its introduction (and with continuing improvements). The Cadillac division likely has the talent in its design studios to make a true classic again. While the era of 16 cylinder engines is behind us, maybe the era of great Cadillacs isnt. To this I would add that Cadillac can also claim some of their historic relevance by being first to market with new outstanding features. From the self-starter on, historically the Cadillac owner got it first. This still happens today, but only within the GM universe (i. e. the HF 3.6 V6). I think a Toyota Avalon is a nicer car frankly. Just as floaty, big enough, and much better build quality. Plus more luxury even if it lacks the nameplate. When I see someone in a Cadillac, I just think sucker. Cadillac drivers don8217t even bother to look at Toyota drivers, in fact they drive Cadillacs so others will look at them. 8220I think a Toyota Avalon is a nicer car frankly. Just as floaty, big enough, and much better build quality. Plus more luxury even if it lacks the nameplate. Sorry, I don8217t think that the Toyota Avalon is 8220big enough8221. My cars routinely carry six passengers in them, and when they don8217t, I enjoy the openness that a bench seat creates. I liked the old generation Toyota Avalon for it8217s build quality and bench seat option. When I went to buy a car in January, I looked at the present generation Avalon for those two features. It had neither. But it came with a beautifully inflated price tag for being a 8220Toyota8221. When I see someone in a Cadillac, I just think sucker.8221 Oh really. As opposed to the gu pays THIRTY THOUSAND DOLLARS FOR A CAMRY because, it, hailing from Japan, is clearly superior to American automobiles. Data Who needs researched data Cadillac drivers dont even bother to look at Toyota drivers, in fact they drive Cadillacs so others will look at them. They try to. Toyota drivers are too good to look at anyone else. They don8217t see Caddy drivers looking. (I am not totally biased. I happen to think the Escalade sucks.) To all those who talk about the 8220soul8221 or 8220passion8221 of some cars or somesuch crap: How much of that 8220indefinable-ness8221 is just your own personal bias Seriously. The fact that car reviewers and fanboys can attach so many floral adjectives and characteristics of people to what is essentially a heaping mass of metal, plastic, rubber, wood, a bit of carpet and various toxic fluids with a straight face never ceases to amaze me. Cadillac8217s problem is not a lack of soul. Also, I realize that many of you are 8220enthusiasts8221. but some of you seem to forget that you are in the minority. Begrudging the loss of manual transmissions, ABS-less brakes and the like in favor of 8220soul-less8221 modern technology when most buyers seem to be going in the other direction strikes me almost as masochism. 8220Not everyone wants to tool around in a little Japanese garbagemobile with a console shifter, tight interior dimensions, a lousy ride, and forgettable jellybean shaped styling just because the name brand is in the journalists8217 tastes.8221 Thats exactly the kind of ridiculous generalization that screwed GM in the first place. I looked at an Avalon tonight at the auto show 8211 it was over 37,000. They had a DTS for 44,000 at the show as well. Both were nice cars, but let8217s face it, the Avalon is very unattractive. If it is unattractice enough to spend another 7,000 is up to you. Thats exactly the kind of ridiculous generalization that screwed GM in the first place. Errado. Japanese cars have fallen far from the reliable, value priced machines they were ten years ago. Somewhere along the line they lost both value and reliability. GM alongside the other automakers was screwed because of a failing American economy after the 2001 recession whereby potential buyers were priced out of the market. With the Asian economy on the downswing, you will see the American car makers take center stage once again. Japanese cars have not lost their value or reliability. GM8217s cars have increased theirs. But not by enough. Did you read the comments about Caddy8217s resale value YIKES But don8217t take my word for it. Check out any data dump you like, from Consumer Reports to JD Power to TrueDelta to kbb. You will find that the facts simply do not support your central contentions. I8217m intrigued by all the 8220road warrior8221 comments and how they prefer the DTS ridehandling combination. I8217ve driven many Cadillacs and the ONLY Cadillac that even has a ridehandling combination worth a damn is the CTS. When driving long distances at 80, 85MPH, you want a car that tracks and goes around turns with very little effort and without the need to throw out the anchor. You also want a car that keeps you in your seat as it easily changes direction. No other Cadillac meets those criteria. At present, there is a 2007 Cadillac STS with the 3.6 V6 and 4 wheel drive in the family fleet. This car replaced a 2004 CTS with the same 3.6 and sport package. With the exception of the interior, the STS is no where near the car the CTS was as far as being a road warrior. Did you read the comments about Caddys resale value YIKES As a result of this, any Cadillac that comes in the family is leased through one of our businesses so that we can at least write it off. If only my dad could be convinced to get something else. 8220GM alongside the other automakers was screwed because of a failing American economy after the 2001 recession whereby potential buyers were priced out of the market.8221 If GM was brought down by an 8 month recession in 2001, explain to me how Toyota has thrived in the same environment, on top of a decade long Japanese economic slowdown. GM is struggling simply because they try to dictate, not anticipate, what American consumers want. Maybe their cars appeal to you and that8217s fine, but they obviously don8217t to a growing number of consumers. Blaming the overall economy (which has since recovered), is a thin excuse for arrogance and miscalculation. How does a Japanese car have inferior 8220value8221 compared to an American counterpart in terms of resale Or any other measure you care to use Cadillac Deville (aka DTS) fills a sizable market niche, one with enough sales volume to make it worth GM8217s while building the car. That is the niche for large, American, 6 passenger, big trunk, V8 powered, four door sedan. My 821799 Deville is a good solid example of the type. The 4.6L Northstar will accelerate the car well beyond the speed limit in no time at all. Stamp on it, and color it gone. Highway ride comfort is outstanding. Brakes are strong, the car stays level and doesn8217t whine as you power thru a tight turn. You can charge thru the narrow gap between the semi in the right lane and the Jersey barrier center strip with better road feel than any Town Car I ever drove. Back seat accepts full grown humans. It8217s dependable. Mine is up to 92K miles and nothing has broken. All the tricky gadgets still work. Styling is decent. Gas mileage is better than the 4 banger minivan I traded in. It8217s a good car, for what it is. It isn8217t an SUV, it isn8217t a Euro styled sport sedan, it isn8217t a pony car, it isn8217t a get-to-work econobox. As a product, it8217s biggest drawback is poor resale value. I8217m driving mine 8217cause it was a real low mileage creampuff at a very good price, used. Whereas a new Caddy buyer takes more depreciation than a new Mercedes or Toyota buyer. I8217m not sure just what the General can do to improve Caddy resale value. As the car comes from the factory it8217s pretty good. The Northstar engine produces barrels of torque over a wide range of RPM, so there is no need for a complex 6,7,or 8 speed slushbox. The strong and unbreakable 4 speed Hydramatic is a good match for the engine. Interior trim is durable and refined looking. All my electrical switches still work, and I ain8217t all that fussy about the type of plastic they make 8217em out of. Plastic is plastic. They can upholster the trunk in anything they want, I don8217t really care that much about the decor of the interior of the trunk. I do wish the Deville had stiffer springs. On a secondary road, hitting a pothole or a water bar at speed will bottom out the suspension with an ugly 8220bang8221 that takes a lot of the fun out of the drive. I find myself babying the car on back roads to avoid that teeth jarring noise. Too bade the Caddy engineers can8217t come up with a better trade off between back road handling and smooth interstate riding. The current Caddy marketing sucks. They are hyping the mini caddy CTS stuff, a 4 passenger Euro styled sporty car. For GM8217s sake I hope someone is buying the V6 4 passenger CTS8217s. I never see a Deville ad. They dropped the old widely recognized model names for an obscure jumble of code letters. I like the toyota avalon too, but it does not have the presence or the cache of the caddy among those who would notice such things8230. if i were the sort who valued the opinions of others, id buy the caddy just because it would get more wows8230 If depreciation sucks on a car, buy it used. This would be an excelelnt choice used, because it was probably cared for and not beat up. if i were in the market for such a vehicle, i8217d consider this one, gently used by an octogenerain to go to church on sunday. Low milage, papmpered, perfect. Another car that would interest me is a used Mercedes E300 diesel, but they are more expensive. I just recently found this site and after 30 plus years working for a GM dealer I find the death watch series right on the mark. The major frustation in my life was year after year watching this once great american company slowly dieing the death of a thousand self inflicted cuts. Joe O: I am by no means a GM defender8230 I am not a GM defender either. Lets assume the average buyer is over 60 years of age, retired or about to be retired, and comes from a middle-class background. I believe Oldsmobile followed all of their customers to their graves. If a car costing anywhere from 25-40 less than its competition is nagged by things such as non-fading lights (maybe this makes the demographic feel like they are fading from this world)8230 My 2001 Honda Accord has fading interior lights. And it was priced at about 13 of its 8220NON-COMPETION8221. Max Tresmond: Not everyone wants to tool around in a little Japanese garbagemobile with a console shifter, tight interior dimensions, a lousy ride, and forgettable jellybean shaped styling just because the name brand is in the journalists8217 tastes. I tool around in a Honda because that console shifter is ooooh soooo sweeeet. Once you shift in a Honda, you can never go back to a GM gearlock gearbox. docdoowop: Caddy has flat lost the first boomer group now arriving in its key demo. And when the bloom fades on the Luxo-Truck niche. watch out. Higher gasoline prices is nixing the Luxo-Truck niche. Only sales left are the people who are willing to spend upwards of 40k for a truck that nobody drives but simply parks for 8220show8221, like the guy who owns the local bowling alley. He has his super sized Hummer parked all the time in the fire lane, never really goes anywhere with it. (11 miles a gallon on the HWY must be a bitch.) Terry Parkhurst: Historically, it has always been about the engines for Cadillac. Back in the 1930s, they were the ones who offered magnificent V8s, V12s and even V16s (that rivaled the then car-maker Marmon). In 1949, they were one of the first to offer an overhead valve V8. The low point for Cadillac was 1982, when someone at The General thought putting the Cadillac wreath on the Chevrolet Cavalier and calling it a Cimarron would somehow rival the 3-series BMW. All it did was cheapen the marque. That may very well have been the low point of cadillac. After all, that Chevy Cavalier wasn8217t such a great economy car to begin with. But what is most telling about your post of Cadillac8217s glory days is this: What inovations has Cadillac brought to the marketplace since An electro-mechanical self-closing trunk (Doesn8217t count, that is about as superfluously idiotic as the 20 speeds in the avocado green kitchen blenders of the 8217708217s.) A sad footnote to this story is a further observation of the DTS8217s resale value or lack thereof. I recall how strong the resale value of Cadillacs was. As recently as the late 821760s and early 821770s, my Dad and many of his golf buddies would trade in their Cadillacs every year or so. The trade-in value, in terms of real dollars, was usually well within 1,000 of the original purchase price. So the actual ownership cost 8211 aside from gas and oil changes 8211 was somewhere between 50 and 100 per month. Compared to a Chevy, it was sometimes LESS expensive to drive a Caddy, of you traded your car every year. Oh, how things have changed. Did you know that you can buy a two-year-old DTS 8211 fresh off of corporate lease 8211 for less than 15k, with less than 24k miles AND a completely NEW paint job Seems that GM builds thousands of 8220Mary Kay pink pearl8221 Cadillacs each year for their largest buyer of the DTS. In the terms of the corporate lease agreement, these cars are not allowed to be resold unless they are repainted. So the used market ends up with thousands of low mileage, two-year-old DTSs with as many as FIVE coats of paint: The 8220Mary Kay pink pearl8221 is a special triple-coat pearl, as well as two additional coats, one of a color coat (usually white) and a final clearcoat. Interestingly (and not kindly, on my part) the tan or gray leather seats usually do not have a 8220butt pocket8221 formed in the driver8217s seat, perhaps a testament to special padding on the part of the seat, or perhaps the padding of the driver. Laugh if you must, but I8217m seriously considering the purchase of one of these for my mother for her 75th birthday next year. While not my choice for a 8220gently used8221 automobile, where else can I get a freshly repainted luxury land barge for less than the price of a new base-level Accord The one redeeming factor of Cadillac is that the driver8217s seat will go up high enough and forward enough to accommodate a 4821768243 90 geriatric driver. I drive a 2005 STS, which i think got a rather harsh review here. I wonder what suspension setup the car had, since the review didn8217t mention it. The base setup actually seems much better. Anyhow, I just had one of these DTSs as a loaner car and it is rubbish If anything, it seemed to ride worse than the Deville it replaced, but the worst thing is the interior. Everything about it just feels cheap, and the dash is the same as what you get in a Lucerne and, even more shocking, a CHEVY IMPALA That really pissed me off What the hell is Cadillac thinking If Cadillac cannot come up with a credible rear-drive flagship, I am switching to Mercedes. Everytime I tell someone I drive a Cadillac all they think of are those stupid Devilles. Why would any supposedly luxury car with a V-8 have front-wheel drive. Talk about torque steer I am so glad that Cadillac doesn8217t try to be 8220European8221 with the DTS. In Europe, luxo sedans and even midsize station wagons need to be responsive and fast as super sports cars Well, they don8217t need to8230but it8217s the last selling argument of the German car industry who (incredibly, but true) still succesfully is able to sell their overprized, pseudo-sports-luxo-station cars by hypnotizing customers all around the world through their propaganda. What a joke I therefore enjoy the smooth ride of a Cadillac limousine and don8217t care about whether I can compete with a BMW pseudo sports car or not. After 1000km driving I know 1 thing for sure8230 I8217ll arrive much more relaxed than the poor BMWMercAudi guys. Should I need to pass somebody, my Caddy still delivers enough power at any time (even for 95 of all BMWs). For those who compare with BMWAudi 8211 consider a Corvette (for the real sports feeling instead of overprized pseudo) Oh 8211 and by the way 8211 if you think there8217s really a huge difference in quality between US and Europe, then I recommend you to read some of the European blogs. Or talk to some taxi drivers in Europe about the 2003-2006 Merc E-Class. Oh 8211 ever seen a BMW as a taxi (hm. heck why is that only) What are this funny talks about hardplastic or softplastic 8211 it8217s plastic. That8217s what it is. You don8217t want plastic. Buy Bentley, Aston Martin, Ferrari. If you can8217t afford, stay quiet and thank god you have affordable luxo sedans in the US. What the Caddy costs in US, a well equipped VW Gold has it8217s starting price in Europe. You should be proud of having a strong performing motor industry who provides you so much value at so low prices. I can039t understand how you blast American cars for their supposed lack of handling ability as the main or only criteria for judging a car039s worthiness. Supposedly, Lexus, BMW, Mercedes, Audi, etc, take curves so much faster without leaning, and their interiors are of so much finer materials and the alignment of seams are so much more exact, that no American (domestic) cars can compete This is the biggest bunch of garbage I have ever heard, and you should be ashamed of yourselves for being so gullible and easily misled. I work in an Assembly plant, and have seen the changes internally (as it relates to quality vs. production numbers) as well as with the general public. For example, for years, Big three cars were considered to be too soft-riding, lean too much when going around a curve, and isolating you too much from road-feedback and bumps in the road. Town Cars, Cadillacs, Buicks, and the like were referred to as luxo-barges and land-yachts However, when a Lexus is described as being Ultra-quiet it is worshipped as being well built. I know that today039s modern foreign luxury cars are somewhat smaller than our big cars of yesterday, but we have many cars of comparable size and quality today. Cars have intended markets and anticipated customers that they want or hope to attract. If I am considering a DTS (smooth, quiet, luxurious), I don039t expect to be going around curves at 60-70 mph to test my vehicle039s handling limits I might buy a 039Vette or Mustang for that Look at all the SUV039s sold in this country how well do you think they can be quottossed-aroundquot before flipping over I drive like the majority of Americans on flat streets, regular freeways, with a few freeway entrance-ramps or exit ramps Do you really think that my main concern when leaving work or home is to push my car to its limits on curves and whoopee-straight-aways while burning my gas up, squealing my tires, and risking points on my record for going over 70-75 mph I don039t think foreign cars can compete with American cars for smoothness, quietness, and size for the PRICE I spend 90 of my driving time on streets or freeways and very little on S-curves. The speed limits on these curves are 30-35 mph We all drive a little faster than the posted speed limits if traffic allows, but jack-rabbits starts and taking curves at high speeds is wasteful, immature, and risky for your driving record, safety, and gas-mileage My DTS (2006) gives me more size, a comfortable smooth ride, tons of luxury features standard, great assembly quality and interior materials. and costs 20,000 to 30,000 less than a Lexus LS 460. Do you really think that I care about the 039Benz, BMW, or Lexus being able to be driven around a curve or slalom a few seconds faster or leaning a little less, or having a seam or gam a millimeter closer as as being worth that much more to give me more quotprestigequot Those cars should have more resale value if the cost that much more They go to the repair shops just like American cars Review the foreign car forums and look at some of the recent recall records of foreign cars. Look at the recent JD Power Quality rankings. Buick, Cadillac, Saturn, Mercury,(even Jaguar-you know how poor their quality rankings were before Ford bought them) and others were ahead of BMW and Mercedes, and right there with Lexus, but Americans are blinded and are followers when it comes to popular conceptions and the biased, contradictory Auto magazines the 3-series BMW costs more than my DTS. It has almost no room in the back seat area, but costs 15,000 or so more than my DTS with similar equipment. The 5-series BMW, E-Class Mercedes, or GS-series Lexus models cost 10,000821120,000 more and are no bigger inside than a Chrysler 300,DTS, Town Car, Lucerne or similar product. If you buy a LexusBMWAudiMercedes of the same or similar size (over 200 inches long),and equipment as the DTS, Town Car, or Chrysler 300, it will cost you 60,000 8211 90,000. How can the DTS be considered big and ponderous at 207 in. long, when a LS 460L is about 202 in. long and the regular LS460 198 in. or so in length. The S-class 039Benz is a little over 200 in. long but its room inside is praised and worshipped and it is 100,000. BMW039s 7-series costs 100,000, and is only six or seven in. shorter than the DTS, and the true comparison for the DTS should be simarlarly-priced 3-series or 5-series(they both give you much less room and cost much more) These cars (except the LS 460) ride much more firmly and transmit much more bumps and road surface feed-back than the DTSLucerneTown CarChrysler300. Should we give up bump-absorption for handling That is the major question Ride versus handling has always been a trade-off. Knowledgeable people and the Industry knows this GM can make a smooth-riding DTS or a great-handling Corvette or ultra-handling Z06 Corvette The better it handles, in general, the firmer the ride is going to be Lower-profile tires are also going to ride firmer, transmit more road irregularities, and allow potentially wheeltire damage. You don039t really think that a AMG 039Benz, or M5 BMW is going to cushion you from bumps and comfort you like a regular model do you Stiffer shock and springs are needed to handle quotbetterquot. In this case, better means not leaning as much, according to the car magazines Cars like the DTS, and anyone else that Delphi sold Stabili-Trak and Magnetic - Ride Control to, ride smoothly until you need to change direction quickly or go around a curve then almost instantly the shocks stiffen to minimize lean I also wish you would stop criticizing GM039s 4-speed transmission. It is DURABLE, smooth, seamless and was the pick of Bentley cars until the most recent 6-speed model was introduced One Bentley model uses the GM 4-speed trans.(it deals with 500-plus H. P.) and the other model uses the GM 6-speed model and Motor Trend indicates that they are equally well-accepted This lates Motor Trend also test a quartet of 100,000 plus luxury cars: a Maserati Quattroporte039,Lexus LS460h, S-Class 550 039Benz, and a the biggest Jaguar. The Maserati came in first place, and the vaunted Lexus-hybrid top-of - the-line model came in last, and was said to be a disappointment in performance, luxury, AND FUEL ECONOMY Motor Trend said, the wood-grain is quotA CONFUSING MAROON IN COLORquot, the buttons on the edges of the center-stack are similar in size and shape and are confusing in their layout. With 5,000 worth of handling-equipment options the car LEANED IN TURNS as much as the other three cars, and only got 15 better gas milage than the other three cars (while having two electric motors and bragging about fuel economy) and came in DEAD LAST. The Lexus was said to have almost no feedback from the road or through the steering wheel. Wake up people There are competetive American products out there if you are honest and do your research You can pay 40,000-50,000 for a Lexus ES350 or a regular BMW 3-series if the gap between dash panels is more important than your room and 15,000, but the ES350 is a re-badged Camry and the BMW is a compact with a nice engine(no better performance than a 300-hp Chevy Impala SS or Pontiac GXP engine) no room in the back seat, and 15,000 over-priced Plastic is plastic, and you touch the wood-grain every once-in-a-while My gauges and switchgear are luxurious and work fine. The only complaint I have with the DTS is the white letter and numerals on the center-stack are difficult to see in direct-sunlight at certain times of the day and should have been better thought-out. Not too bad, while saving 30,000 over a LS 460S-Class Benz7-Series BMW, because that it what it would take to get the king of room, luxury, and comfort, and feature that I have in my DTS. Wake up people The DTS is a decent car and very well aimed at it8217s target audience. Not everybody is looking for a bland generic Lexus where all there models are looking increasingly alike or a hard riding confusing overpriced BMW. The 2007 DTS I test drove was a base model with bucket seats. It8217s handling is a tad soft but the ride is very smooth and quiet. The interior quality was very good overall and I found the seat comfort better than average on a 5 hour trip. The Northstar is a good engine and sounds great when revved but it should be outputting more than 1995 power levels in 2008. Also Caddy should have fitted the 6 speed automatic to this engine which would improve performance and mileage. As it was my car average 26 MPG going 75 MPH on the highway with a few stops which isn8217t bad considering the interior room and trunk space this car offers. I also find the exterior far more flashy than many of todays stark plain generic looking cars. The manufacturers have stripped off litterally ever piece of trim and chrome on todays cars making them look like base model stripos. The DTS thankfully avoids that with a nice chrome accented bodyside molding, the distinctive Caddy taillights, the prominent sharp creased Caddy grille and lots of chrome sprinkled on the exterior. The STS is too plain in comparison and IMO doesn8217t look like a 50-60K car. I need some flash in my luxury cars. 8220Do you really think that I care about the 8216Benz, BMW, or Lexus being able to be driven around a curve or slalom a few seconds faster or leaning a little less8230 We all drive a little faster than the posted speed limits if traffic allows, but jack-rabbits starts and taking curves at high speeds is wasteful, immature, and risky for your driving record, safety, and gas-mileage8221 I had to duck when I read this 8212 USluxuryman almost hit me during the 8220jackrabbit starts8221 part when he started swinging his cane. I like my 2007 DTS and have no complaints what so ever. Actually I do not like FWD but that is not a Caddy problem it is an oddball drive system that was imported to America. I like my 2003 GMC 2500HD too which has all the drive line parts in the right place as does my 2002 Harley Softail. If I am feeling feisty 95 CI, 100 HP, 100 FT LBS of torque in 650 pounds can leave me satisfied. If I want to go play in the snow at Lake Tahoe the GMC is wonderful. But if I feel like relaxing and enjoying a drive the Caddy is the obvious choice even if it can8217t do everything like some lame brained car tester thinks it should. Perhaps he will let me borrow his creation for evaluation some time. I can assure you I will find things wrong with it. Oh, I forgot, he doesn8217t make cars, he just complains about them. Receive updates on the best of TheTruthAboutCars mcs - I pretty much remember and could re-create any significant code I8217ve ever created. That8217s the kind of stuff you. Re: Why Do We Still Applaud the Destruction of 1969 Dodge Chargersgolden2husky - Chrome engine compartments 8211 ugh. You think asking what finish should be on the bolts borders on OCD I was at a car. Re: Why Do We Still Applaud the Destruction of 1969 Dodge Chargers415s30 - I thought there were only 4 Venenos, cool. I like the Sesto Elemento, it8217s like an F40, make those. Re: Why Do We Still Applaud the Destruction of 1969 Dodge ChargersJimZ - I was at Autorama this morning. This car they jumped is a decrepit piece of junk, not a realistic candidate for preservation or. Latest Junkyard Finds view all Latest Editorials view all New Car Research Piston Slap Articles Hammer Time Articles Vellum Venom Articles Generation Why Articles Avoidable Contact Articles Contributors Matthew Guy, Canada Seth Parks, United States Ronnie Schreiber, United States Bozi Tatarevic, United States Chris Tonn, United States Corey Lewis, United States Moderators Adam Tonge, United States Kyree Williams, United Statessirengus nam, ar i darb eigoje, danai mintys pradeda suktis apie kiemo aplink. Arquitetura de terraplenagem de terraplenários de terraplenagem de terraços de terraplenagem. Prie pradedant galvoti apie glynus arba alpinariumus, svarbiausia yra pirmi ingsniai tai funkcinis teritorijos planavimas. Nesuskirsius teritorijos tinkamas zonas, augalai pasodinami dez, kur j visai nereikia, ar iltnamis pastatomas toje vietoje, kur jis Skaityti daugiau. Tel. 370 608 16327 El. p. Infoskraidantikamera. lt Internet grátis: skraidantikamera. lt Termos de Uso: Sobre Nós Política de Privacidade Notícias Contato Você pode usar o formulário abaixo para assistir a seu navegador: facebook all pictures Apelações: Filmuojame 8211 fotografuojame i 70 8211 100 metr aukio naudojant dron. Sukuriame HD raikos nuotraukas ir video siuetus. Silome pasli, cimento, mik, medelyn apiros nuotraukas i aukio. Daugiau ms darb pavyzdi rasite interneto Skaityti daugiau. Profissional technons, sodo arnos (gera kaina) Lâminas de PVC: PVC, dvlj sluoksni laistymo arna, sutvirtinta tinkleliu i poliesterio sil atspari ultravioletiniams spinduliams kokybs sertifikatas spalva alia 58 skersmens, 16 mm, 8211 kaina 0,90 Ltm 34 skersmens, 19 mm. 8211 kaina 1,20 Ltm 1 col. Skersmens, 25 milímetros, 8211 kaina 2.30 Ltm Profissional de PVC de kokybs Skaityti daugiau.
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